Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Adamik Anna Iwona
(2)
Biernacki Michał
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Macuda Małgorzata
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Mintzberg Henry (1939- )
(1)
Mitoraj Robert
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Księgowi
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Zarządzanie
(3)
Marketing
(2)
Organizacja
(2)
Branding (marketing)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Znaki towarowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 475-506. Indeks.
Organizacja w teoriach - ewolucja w sposobach postrzegania organizacji Od specyfiki do tożsamości nauki o organizacji Istota, cechy i współczesne definiowanie organizacji Perspektywy postrzegania współczesnych organizacji Metafory w teorii organizacji Organizacja jako obiekt zarządzania - spektrum form i możliwości Stefan Lachiewicz, Anna Wałecka Typologia organizacji Cechy i formy organizacji gospodarczych Organizacje publiczne i pozarządowe Nowe typy organizacji Organizacja jako obiekt badań - od zbierania danych do analizy wyników Filip Chybalski, Marek Matejun Istota, etapy i zasady procesu badania organizacji Metody ilościowe w procesach badania organizacji Metody jakościowe w procesach badania organizacji Organizacja w otoczeniu - od analizy otoczenia do dynamicznej lokalizacji Marek Matejun, Michał Nowicki Istota, cechy i płaszczyzny otoczenia współczesnych organizacji Charakter relacji organizacji z różnymi płaszczyznami otoczenia Lokalizacja organizacji w otoczeniu Analiza lokalizacji organizacji Znaczenie dynamicznej analizy lokalizacyjnej w rozwoju organizacji Organizacja z perspektywy zasobów - ewolucja w podejściu zasobowym Sylwia Flaszewska, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska Od RBV do R B T Struktura zasobów organizacji Materialne zasoby organizacji Niematerialne zasoby organizacji Metody analizy zasobów organizacji Organizacja w rozwoju - od narodzin do dojrzałości organizacji Katarzyna Szymańska Istota rozwoju organizacji Czynniki rozwoju organizacji Cykl życia organizacji i jego parametry Modele cyklu życia organizacji i ich rola w procesach poznawania organizacji analiza cyklu życia organizacji - procedura, zasady i wnioskowanie Organizacja w procesach zmian - w drodze do elastyczności i innowacyjności Anna Wałecka, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska Istota, rodzaje i źródła zmian organizacyjnych Zmiany wspierające elastyczność organizacji Zmiany wspierające innowacyjność organizacji Przyczyny i metody przełamywania oporów wobec zmian organizacyjnych Organizacja w ujęciu procesowym - od koordynacji funkcjonalnej do procesowej Michał Nowicki, Katarzyna Szymańska Istota i rodzaje procesów organizacyjnych Zarządzanie procesami organizacyjnymi - istota, rola i korzyści Proces ewoluowania organizacji w kierunku zarządzanej procesowo .. Metody i systemy wspierania rozwoju organizacji zarządzanych procesowo Organizacja w środowisku społecznym i przyrodniczym - droga ku odpowiedzialnej organizacji Anna Adamik, Katarzyna Szymańska Zrównoważony rozwój organizacji Zarządzanie środowiskowe w organizacjach - odpowiedź na presję interesariuszy Społeczna odpowiedzialność biznesu - od tworzenia do raportowania Ewolucja kultur organizacyjnych jako przejaw zmian środowiska społecznego organizacji Różnorodność kulturowa - wada czy zaleta współczesnych organizacji , Organizacja w sieciach współpracy - od prostych do złożonych form współpracy międzyorganizacyjnej Anna Adamik, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska . Istota i rola architektury strategicznej organizacji Specyfika, motywy i korzyści współpracy międzyorganizacyjnej . Formy i płaszczyzny współpracy Współpraca z partnerami niekonkurującymi Współpraca z partnerami konkurującymi - koopetycja
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 88 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 78
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147704 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147703 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5991 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji : ujęcie dynamiczne / Anna Adamik. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, 2021. - 525 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 475-506. Indeks.
Organizacja w teoriach - ewolucja w sposobach postrzegania organizacji Od specyfiki do tożsamości nauki o organizacji Istota, cechy i współczesne definiowanie organizacji Perspektywy postrzegania współczesnych organizacji Metafory w teorii organizacji Organizacja jako obiekt zarządzania - spektrum form i możliwości Stefan Lachiewicz, Anna Wałecka Typologia organizacji Cechy i formy organizacji gospodarczych Organizacje publiczne i pozarządowe Nowe typy organizacji Organizacja jako obiekt badań - od zbierania danych do analizy wyników Filip Chybalski, Marek Matejun Istota, etapy i zasady procesu badania organizacji Metody ilościowe w procesach badania organizacji Metody jakościowe w procesach badania organizacji Organizacja w otoczeniu - od analizy otoczenia do dynamicznej lokalizacji Marek Matejun, Michał Nowicki Istota, cechy i płaszczyzny otoczenia współczesnych organizacji Charakter relacji organizacji z różnymi płaszczyznami otoczenia Lokalizacja organizacji w otoczeniu Analiza lokalizacji organizacji Znaczenie dynamicznej analizy lokalizacyjnej w rozwoju organizacji Organizacja z perspektywy zasobów - ewolucja w podejściu zasobowym Sylwia Flaszewska, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska Od RBV do R B T Struktura zasobów organizacji Materialne zasoby organizacji Niematerialne zasoby organizacji Metody analizy zasobów organizacji Organizacja w rozwoju - od narodzin do dojrzałości organizacji Katarzyna Szymańska Istota rozwoju organizacji Czynniki rozwoju organizacji Cykl życia organizacji i jego parametry Modele cyklu życia organizacji i ich rola w procesach poznawania organizacji analiza cyklu życia organizacji - procedura, zasady i wnioskowanie Organizacja w procesach zmian - w drodze do elastyczności i innowacyjności Anna Wałecka, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska Istota, rodzaje i źródła zmian organizacyjnych Zmiany wspierające elastyczność organizacji Zmiany wspierające innowacyjność organizacji Przyczyny i metody przełamywania oporów wobec zmian organizacyjnych Organizacja w ujęciu procesowym - od koordynacji funkcjonalnej do procesowej Michał Nowicki, Katarzyna Szymańska Istota i rodzaje procesów organizacyjnych Zarządzanie procesami organizacyjnymi - istota, rola i korzyści Proces ewoluowania organizacji w kierunku zarządzanej procesowo .. Metody i systemy wspierania rozwoju organizacji zarządzanych procesowo Organizacja w środowisku społecznym i przyrodniczym - droga ku odpowiedzialnej organizacji Anna Adamik, Katarzyna Szymańska Zrównoważony rozwój organizacji Zarządzanie środowiskowe w organizacjach - odpowiedź na presję interesariuszy Społeczna odpowiedzialność biznesu - od tworzenia do raportowania Ewolucja kultur organizacyjnych jako przejaw zmian środowiska społecznego organizacji Różnorodność kulturowa - wada czy zaleta współczesnych organizacji , Organizacja w sieciach współpracy - od prostych do złożonych form współpracy międzyorganizacyjnej Anna Adamik, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska . Istota i rola architektury strategicznej organizacji Specyfika, motywy i korzyści współpracy międzyorganizacyjnej . Formy i płaszczyzny współpracy Współpraca z partnerami niekonkurującymi Współpraca z partnerami konkurującymi - koopetycja
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 113 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 99
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151299 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(70-lecie Katedry Rachunkowości Uniwersytetu Łódzkiego)
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [139]-156. Indeks.
Kierunki rozwoju i wdrożenia rachunkowości zarządczej 1.1. Wielowątkowe ujęcie powstania i ewolucji rachunkowości zarządczej 1.2. Wybrane koncepcje i funkcje rachunkowości zarządczej 1.2.1. Koncepcja rachunkowości zarządczej zorientowana na wynik finansowy i wartość 1.2.2. Koncepcja rachunkowości zarządczej ukierunkowana na proces zarządzania 1.2.3. Koordynacja jako główna funkcja rachunkowości zarządczej 1.3. Podejście dyskursywne do rachunkowości zarządczej 1.4. Obszary wdrażania rachunkowość zarządczej 1.5. Rachunkowość zarządcza w działalności usługowej Rachunkowość zarządcza w działalności marketingowej 2.1. Charakterystyka działalności marketingowej 2.2. Specyfika rachunkowości zarządczej w działalności marketingowej 2.3. Przegląd instrumentarium w rachunkowości zarządczej dla marketingu 2.3.1. Analiza satysfakcji klientów 2.3.2. Analiza słabych i mocnych stron oraz szans i zagrożeń 2.3.3. Analiza siły marki i wartości marki 2.3.4. Rachunki kosztów i wyników dla działalności marketingowej oraz raportowanie 2.3.5. Systemy wskaźników w działalności marketingowej 2.4. Zbilansowana karta wyników dla marketingu Rachunkowość zarządcza w działalności turystycznej 3.1. Charakterystyka działalności turystycznej 3.2. Specyfika rachunkowości zarządczej usług turystycznych 3.3. Target costing w usługach turystycznych 3.4. Life cycle costing w usługach turystycznych Rachunkowość zarządcza w działalności leczniczej 4.1. Specyfika działalności podmiotów leczniczych 4.2. Istota i rola rachunkowości zarządczej w działalności leczniczej 4.3. Instrumentarium rachunkowości zarządczej w działalności leczniczej 4.3.1. Rachunek kosztów zmiennych i analiza progu rentowności 4.3.2. Budżetowanie 4.3.3. Benchmarking
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146450 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi / Jerzy Kisielnicki. - Wydanie 2 zmienione. - Piaseczno : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, 2017. - 392 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony [373]-386. Indeks.
Dla osób realizujących projekty badawczo-rozwojowe, studentów, pracowników nauk.
Projekty badawczo-rozwojowe oraz ich charakterystyka i znaczenie Projekty badawczo-rozwojowe. Podstawowe pojęcia i relacje niezwiązane z zarządzaniem projektami B + R. Miejsce projektów badawczo-rozwojowych w typologii projektów Polityka innowacyjna państwa i przedsiębiorstwa, rola projektów badawczo-rozwojowych (podejście makro i mikro). Innowacyjne państwo, przedsiębiorstwo, sektor. Implikacje Koncepcja, decyzje, ryzyko i procedury Koncepcja - sformułowanie zadania projektu Decyzje tworzenia i realizacji projektów badawczo-rozwojowych (istota, typy) Ryzyko w podejmowaniu decyzji w zarządzaniu projektami Społeczna odpowiedzialność biznesu w realizacji projektów badawczo-rozwojowych Procesy i decyzje Decyzje strategiczne w realizacji projektu, czyli o wybranych rozwiązaniach metodycznych stosowanych w procesie Zarządzania projektami badawczo-rozwojowymi Modele w prezentacji projektów badawczo-rozwojowych Podstawy metodyczne modelowania projektów badawczo-rozwojowych Modele podstawowe-notacje, systemy prezentacji Modele złożone - język opisu i analiza wybranych pakietów do budowy modelu Modele hybrydowe i ich zastosowanie Modele w wybranych etapach zarządzania projektami naukowo-badawczymi Modele definiowania projektu Modele realizacji (harmonogramy realizacji, ścieżka krytyczna, zarządzanie zasobami, optymalizacja terminu realizacji) Modele biznesowe Realizatorzy projektu Uczestnicy projektu Kierownik projektu i jego rola w zespole Budowa zespołu realizującego projekt organizacja i konsolidacja zespołu realizującego projekt Komunikacja, czyli proces przekazywania informacji i wiedzy w procesie zarządzania projektem Narzędzia wspomagania Narzędzia wspomagania projektów badawczo-rozwojowych wprowadzenie. Komputerowe wspomaganie realizacji projektów badawczo-rozwojowych - zastosowanie technologii ICT Zastosowanie Business Activity Monitoring (BAM) i kokpitu menedżerskiego (management dashboard) w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi Podejścia metodyczne stosowane w projektach badawczo-rozwojowych Podejście metodyczne PMBOK (przykład 35) Podejście metodyczne w PRINCE2 (przykład 36) Podejście metodyczne zwinne- Agile ocena i komercjalizacja wyników w zarządzaniu projektami Kontrola zarządcza i audyt w realizacji projektów Ewaluacja Efektywność Wdrożenie i komercjalizacja wyników projektów badawczo--rozwojowych.
Sygnatura czytelni BWZ: IX L 42
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152948 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5769 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
Bibliografia na stronach 313-327. Indeks.
Rozdział 1. Wysunąć zarządzanie na pierwszy plan Co się stało z zarządzaniem? Kilka słów prawdy Dwadzieścia dziewięć dni zarządzania Przywództwo - między zarządzaniem a poczuciem wspólnoty Zarządzanie jako praktyka Zarządzanie w czasach mniej burzliwych, niżby się nam wydawało Stare, sprawdzone rozwiązania Rozdział 2. Dynamika zarządzania Charakterystyka dawniej i dziś Wpływ Internetu Zwyczajny, wkalkulowany chaos Rozdział 3. Model zarządzania W czym tkwi problem? Omówienie modelu Określanie ram koncepcyjnych pracy Ustalanie harmonogramu pracy Komunikacja we wszystkich kierunkach Kontrolowanie w obrębie jednostki Kierowanie pracownikami Utrzymywanie kontaktów z ludźmi spoza jednostki Działanie w obrębie jednostki Negocjowanie Zarządzanie rolami Upodobania co do ról Dynamiczna równowaga Rozdział 4. Niezliczone odmiany zarządzania Zarządzanie - czynnik po czynniku Zarządzanie - dzień po dniu Zarządzanie - menedżer w konkretnej sytuacji Środowisko kulturowe Sektor Branża Formy organizacji Wielkość, wiek i etap rozwoju organizacji Szczeble w hierarchii Funkcja i charakter nadzorowanej pracy Skala i zakres Przejściowe napięcia Mody menedżerskie Geny i wychowanie Przygotowanie zawodowe i inne doświadczenia Wiele kryteriów stylów zarządzania Wielorakie style zarządzania Przywrócić styl na właściwe miejsce Postawa 1. Utrzymywanie przepływu pracy Postawa 2. Utrzymywanie kontaktów z otoczeniem Postawa 3. Umiejętne połączenie Postawa 4. Zdalne sterowanie Postawa 5. Umacnianie kultury Postawa 6. Interweniowanie strategiczne Postawa 7. Zarządzanie w środku Postawa 8. Zarządzanie spoza środka Postawa 9. Doradzanie z boku Początkujący menedżer Menedżer mimo woli Postawy i cele dla wszystkich Zarządzanie maksymalne Zarządzanie uczestniczące Zarządzanie wspólne Zarządzanie rozproszone Zarządzanie wspomagające Zarządzanie minimalne Rozdział 5. Nieuniknione dylematy zarządzania Syndrom powierzchowności Problem planowania Labirynt rozpadu Dylemat oddalenia Dylemat delegowania Zagadki mierzenia Zagadka porządku Paradoks kontroli Pułapka pewności siebie Dwuznaczność działania Zagadka zmiany Nadrzędny dylemat Mój własny dylemat Rozdział 6. Skuteczne zarządzanie Wiele cech rzekomo skutecznego menedżera Menedżer zawsze niedoskonały Opowieść o dwóch menedżerach Wady i błędy o charakterze osobistym Wady związane z charakterem wykonywanej pracy Błędy wynikające ze złego dopasowania osoby do stanowiska Negatywne skutki sukcesu Model rozważań o skuteczności w zarządzaniu Wątek osobistej energii Wątek refleksji Wątek analizy Wątek życiowości Wątek zespołowości Wątek proaktywności Wątek integrujący Rekrutacja skutecznych menedżerów Ocena skuteczności menedżera Skuteczne rozwijanie umiejętności menedżerów Które gatunki wymknęły się spod kontroli? Zarządzanie jako czynność naturalna Dodatek. Osiem dni zarządzania Wybór menedżerów Wybór dnia obserwacji Jak wyglądała moja praca w czasie obserwacji Jak wykorzystałem dane
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152933 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Numer wydania z okładki. Na stronie tytułowej: Wydanie III poszerzone, strona redakcyjna: Wydanie III zmienione i rozszerzone
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
Bibliografia na stronach [311]-315.
TROCHĘ O SAMYCH ZAŁOŻENIACH MARKETINGU Istnieją konkretne działania gwarantujące sukces, a sztuka polega na ich znalezieniu Marketing polega na zaspokajaniu potrzeb Najważniejsze badania to badania wizerunku, bo wizerunek jest podstawowym dobrem marketingu Inicjatywa w marketingu należy do firm działających na rynku Marketing jest branżowy Produkty marketingu są ludziom potrzebne do szczęścia Istnieje rzeczywistość obiektywna i rzeczywistość marketingowa Forma jest ważniejsza od treści Wszystkie działania marketingowe prowadzą do sprzedaży Nie ma nic za darmo Wszystko jest tym, na co wygląda GENERALNIE O KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ Rzeczywistość daje się zaklinać 6 Mity marketingowe Wiarygodność buduje się za pomocą komunikacji Komunikacja powinna pokazywać rzeczywistość lepszą, niż jest Wystarczy okazać zrozumienie odbiorcy w komunikacji Racjonalna ocena emocjonalnych komunikatów ma sens Emocje angażuje się przez ich pokazywanie Nowe media to uzupełnienie tradycyjnych narzędzi komunikacji RACZEJ O ZARZĄDZANIU MARKĄ Jesteśmy właścicielami naszej marki Pozycjonowanie to kwestia słowa lub zdania Głównie reklama buduje marki Ludzie uczestniczą w świecie marki Marka to twór statyczny Opowieści to bajki dla dzieci Komentarze i opinie ludzi zagrażają marce Budowanie marki to proces „coś za coś” Celebryci są lekiem na wizerunek marki Marka zawsze powinna być celem marketingu GŁÓWNIE O STRATEGII Innowacja rozwiązuje wszystkie problemy Istnieje jedna interesująca grupa docelowa Segmentacja demograficzna lub psychograficzna jest najlepszym punktem wyjścia w projektowaniu strategii CSR jest źródłem przewagi konkurencyjnej Wyróżnianie się jest zero-jedynkowe: albo się wyróżniasz, albo nie MNIEJ WIĘCEJ O NABYWCACH Ludzie chcą być edukowani Powinniśmy się koncentrować na korzyściach indywidualnych Doświadczenie to uśmiech na twarzy Sklep musi być elegancki Ludzie chcą jak najmniej wydawać Klient jest głupi PRZEWAŻNIE O KARIERZE W MARKETINGU Linia podziału między ciekawym i nieciekawym marketingiem przebiega między produkcją własnych reklam a ich adaptacją Sterylna inspiracja prowadzi do zdobycia każdej potrzebnej wiedzy Karierę robi się przez doskonalenie jednego typu zachowań Zdystansowana postawa daleko mnie zaprowadzi Jest skuteczne, bo zawsze tak to robiliśmy SPORO O SPOSOBIE MYŚLENIA I DZIAŁANIA Strategia to strategia, a reklama to reklama i w zasadzie najlepsza jest najtańsza W poważnej i uporządkowanej kulturze rodzą się najlepsze pomysły Można dobrze funkcjonować bez odpowiedzi na zasadnicze pytania Wystarczy specjalista od marketingu do dobrego zarządzania marketingiem Sukces w marketingu jest zero-jedynkowy Perswazja jest najskuteczniejszym mechanizmem marketingu Analizy zza biurka i sesje burzy mózgów zastępują prawdziwy kontakt z klientem Eksperci zewnętrzni wiedzą lepiej Pomiar efektywności jest główną funkcją marketingu Wszystko będzie OK, gdy będziesz głaskał klienta po głowie z jednej strony, a kopał go w tyłek z drugiej Mity marketingowe Odpowiedzialność za strategię marki można zrzucić na firmę zewnętrzną Biznesem rządzą twarde kryteria Przede wszystkim muszę bronić mojej własności Działania krótkookresowe wystarczą do utrzymania wzrostu Stary sposób zarządzania marketingiem nadal się sprawdza Im bardziej wszystko się zmienia, tym bardziej pozostaje takie samo Po wszystkim
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 28
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6133 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Miejsce wydania na podstawie strony www.nieoczywiste.pl.
Bibliografia na stronach 421-433. Indeks.
Dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Pojęcie marki i znaku towarowego Atrybuty silnej marki Pojęcie kapitału, siły i wartości marki Wizerunek jako atrybut silnej marki Postrzegana jakość jako atrybut silnej marki Znajomość marki jako atrybut silnej marki Lojalność nabywców wobec marki jako atrybut silnej marki Prawne aspekty zarządzania marką Ochrona dóbr osobistych Ochrona znaków towarowych Płaszczyzny ochrony znaków towarowych Znak towarowy - podstawowe pojęcia Zakres uprawnień z tytułu prawa ochronnego na znak towarowy Zasady uczciwego konkurowania Uregulowania prawne chroniące uczciwość konkurowania Nieuczciwa konkurencja Nieuczciwe praktyki rynkowe Prawo autorskie Autorskie prawa osobiste Autorskie prawa majątkowe Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką Strategie sprzedaży i gestorzy marek oraz rola marki w ich strategii konkurowania Decyzje dotyczące sposobu pozyskania marki Decyzje dotyczące struktury portfela marek instytucji i relacji między markami Określenie grupy docelowej marki Pozycjonowanie i repozycjonowanie marki Podstawowe decyzje dotyczące marki w kolejnych etapach cyklu jej życia Produkt jako narzędzie kształtowania marki Kształtowanie asortymentu produktów oznaczonych daną marką Kształtowanie cech funkcjonalnych produktów jako sposób wzmacniania marki Opakowanie jako narzędzie kreowania silnej marki Usługi wspierające produkt jako narzędzie kreowania wizerunku marki Dystrybucja jako narzędzie kreowania silnej marki Znaczenie ceny i dystrybucji jako narzędzi kreowania marki Pojęcie dystrybucji. Tworzenie i dostarczanie wartości Projektowanie kanałów dystrybucji a siła marki Rozszerzona koncepcja kanału dystrybucji a siła marki Gęstość dystrybucji a siła marki Współpraca w zakresie dystrybucji a siła marki Cena jako narzędzie kreowania silnej marki Decyzje dotyczące ceny produktów silnej marki Koszty pozyskania produktów silnej marki Dostosowywanie podstawowego poziomu cen do zmian w otoczeniu a siła marki Współpraca w kanale dystrybucji w zakresie cen a siła marki Nowe technologie wykorzystywane w płatnościach a siła marki Osłabianie marki przez praktyki cenowe Promocja jako narzędzie kreowania siły marki Planowanie kampanii promocyjnej marki Reklama jako narzędzie kreowania silnej marki Promocja sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Lokowanie produktu lub marki (product/brand placement) jako narzędzie kreowania silnej marki Sponsoring jako narzędzie kreowania marki Decyzje dotyczące sponsoringu kształtującego markę Cel sponsoringu w powiązaniu z celem promocji oraz adresaci działań sponsoringowych Wybór dziedziny sponsorowanej oraz podmiotu sponsorowanego Wielkość i struktura wydatków na sponsoring Marketing podstępny (ambush marketing) jako działanie zagrażające skuteczności sponsoringu Niestandardowe formy promocji stosowane w kreowaniu silnej marki Marketing wydarzeniowy (event marketing) jako forma promocji marki Reklama w miejscach niezwiązanych z mediami (tzw. ambient media) jako narzędzie kreowania marki Reklama w miejscu sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Reklama audiowizualna w przestrzeni publicznej jako narzędzie kreowania marki Public relations jako narzędzie kreowania silnej marki Interesariusze marki jako adresaci działań z zakresu public relations Działania z zakresu public relations a etyka Interaktywność komunikacji w działaniach public relations Podstawowe komunikaty w działaniach z zakresu public relations Kreatywność narzędzi public relations Kreowanie wizerunku marek korporacyjnych Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki Wpływ Internetu i nowych technologii informacyjnych na uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw i zachowania nabywców Charakterystyka polskich internautów Tradycyjne narzędzia i nowe trendy w rozwoju Internetu jako szansa dla nowych możliwości w marketingu Działania marketingowe w Internecie w zarządzaniu marką Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki Proces tworzenia i funkcjonowania programów lojalnościowych marki Ewolucja programów lojalnościowych w Polsce Skuteczność programów lojalnościowych Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki Kreowanie silnej marki a semiotyka Obraz w służbie marki: linia, barwa, światłocień Ruch-jego formy i funkcje w kreowaniu marki Efekty dźwiękowe, głos i muzyka Kompozycja (layout) Intertekstualność, humor i erotyka w służbie perswazji Zarys marketingu marek luksusowych Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce Wpływ otoczenia na marketing marek luksusowych Orientacja w marketingu marek luksusowych Pozycjonowanie marki luksusowej Marketing-mix marek luksusowych Kształtowanie produktów marek luksusowych Promocja marek luksusowych Kształtowanie cen marek luksusowych Dystrybucja marek luksusowych Polityka zarządzania kapitałem ludzkim jako narzędzie kreowania marek luksusowych Polityka kształtowania otoczenia fizycznego marek luksusowych Kształtowanie procesów produkcji i sprzedaży marek luksusowych Zarządzanie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika Zarządzanie silną marką na rynku instytucjonalnym Determinanty zarządzania marką na rynku instytucjonalnym Specyfika strategii marki na rynku instytucjonalnym Specyfika zarządzania marką pośrednika Pojęcie marki pośrednika handlowego Wielkość rynku produktów oznaczonych markami pośredników Czynniki sprzyjające rozwojowi marek pośredników handlowych Fazy rozwoju marek pośredników handlowych Rodzaje marek pośredników handlowych Sposoby pozyskiwania marki przez pośredników handlowych Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym Podstawowe problemy zarządzania marką na rynku międzynarodowym Kształtowanie portfela marek na rynku międzynarodowym Strategia danej marki na rynku międzynarodowym Standaryzacja strategii marki w skali międzynarodowej a jej adaptacja do warunków rynków zagranicznych Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej Czynniki utrudniające skuteczne zarządzanie kryzysem Zarządzanie sytuacją kryzysową Stworzenie profilu kryzysowego organizacji Komunikacja podczas kryzysu Monitorowanie wyników działań komunikacyjnych w sytuacji kryzysowej marki
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6527 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach i na stronach 545-560. Indeks.
Istota procesu zarządzania Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 1.1. Tożsamość nauk o zarządzaniu 1.2. Pojęcie i cechy procesu zarządzania 1.3. Funkcje i płaszczyzny zarządzania 1.5. Ćwiczenie w formie dyskusji: Kodeks dobrych zasad zarządzania 2. Organizacja i jej miejsce w otoczeniu Anna Adamik, Marek Matejun 2.1. Istota i cechy organizacji 2.2. Typy organizacji w teorii i praktyce gospodarczej 2.3. Otoczenie organizacji 2.5. Ćwiczenie w formie studium przypadku: Analiza form organizacji 3. Ewolucja nauk o zarządzaniu Stefan Lachiewicz, Marek Matejun 3.1. Klasyczne teorie zarządzania 3.2. Podejścia integrujące dorobek klasyczny - kierunek systemowy i sytuacyjny 3.3. Wybrane współczesne koncepcje zarządzania 4. Role i kompetencje menedżerskie Stefan Lachiewicz, Anna Walecka 4.1. Cechy i formy pracy kierowników we współczesnych organizacjach 4.2. Role i zadania kierownicze 4.3. Kompetencje kadry kierowniczej 4.5. Ćwiczenie w formie gry i testu samooceny: Odgrywanie ról i ocena predyspozycji kierowniczych 5. Planowanie w organizacji Katarzyna Szymańska 5.1. Istota i funkcje planowania w organizacji 5.2. Etapy i zasady planowania 5.3. Rodzaje planów w organizacji 5.4. Pytania i polecenia 5.5. Ćwiczenie w formie studium przypadku: Błędy w procesie planowania 6. Strategia przedsiębiorstwa Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 6.1. Pojęcie, poziomy i rodzaje strategii 6.2. Podstawy analizy strategicznej 6.3. Opracowywanie i realizacja strategii 6.5. Ćwiczenie w formie studium przypadku: Analiza SWOT 7. Podejmowanie decyzji Anna Adamik, Michał Nowicki 7.1. Istota procesu decyzyjnego 7.2. Rodzaje decyzji 7.3. Techniki podejmowania decyzji 7.4. Pytania i polecenia 7.5. Ćwiczenie w formie mapy myśli: Podejmij właściwą decyzję 8. Organizowanie działalności przedsiębiorstwa Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 8.1. Pojęcie, elementy i funkcje struktury organizacyjnej 8.2. Zasady budowy i cechy struktur organizacyjnych 8.3. Czynniki strukturotwórcze 8.5. Ćwiczenie w formie projektu: Budowanie struktury organizacyjnej 9. Typy struktur organizacyjnych Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 9.1. Kryteria różnicowania struktur organizacyjnych 9.2. Klasyczne struktury organizacyjne 9.3. Podstawowe i nowoczesne struktury organizacyjne 9.5. Ćwiczenie w formie studium przypadku: Ocena struktury organizacyjnej firmy Morning Star Company 10. Podstawy motywowania pracowników Anna Walecka 10.1. Istota motywacji i motywowania pracowników 10.2. Teorie motywacji i motywowania 10.3. Proces motywowania pracowników i jego elementy 10.5. Ćwiczenie w formie testu samooceny: Ocena motywacji do osiągnięć 11. Metody i narzędzia motywowania personelu Anna Adamik, Michał Nowicki 11.1. Metody motywowania pracowników 11.2. Materialne narzędzia motywowania 11.3. Niematerialne narzędzia motywowania 11.5. Ćwiczenie w formie projektu: Projektowanie systemu kafeteryjnego 12. Przywództwo i style kierowania Stefan Lachiewicz, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 12.1. Źródła władzy i zasady jej sprawowania 12.2. Przywództwo i cechy przywódców 12.3. Style kierowania i sytuacyjne modele przywództwa 12.4. Pytania i polecenia 12.5. Ćwiczenie w formie gry: Przywództwo i praca w zespole 13. Kontrola w organizacji Sylwia Flaszewska, Katarzyna Szymańska 13.1. Istota i funkcje kontroli w organizacji 13.2. Rodzaje i fazy kontroli 13.3. Efektywność i skuteczność kontroli 13.5. Ćwiczenie w formie posteru: Zasady i metody kontroli 14. Komunikacja w zarządzaniu Anna Walecka 14.1. Istota i modele procesu komunikowania się 14.2. Komunikacja werbalna i niewerbalna 14.3. Komunikacja wewnętrzna organizacji 14.5. Ćwiczenie w formie scenki: Percepcja i bariery w procesie komunikacji 15. Kulturowy kontekst zarządzania Katarzyna Szymańska 15.1. Pojęcie, składniki i funkcje kultury organizacyjnej 15.2. Rodzaje kultury organizacyjnej 15.3. Czynniki kształtujące kulturę organizacyjną 15.5. Ćwiczenie w formie dyskusji: Analiza kultury organizacyjnej różnych typów organizacji 16. Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu Anna Adamik, Michał Nowicki 16.1. Etyka w procesach zarządzania 16.2. Podstawy koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 16.3. Narzędzia realizacji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw 16.5. Ćwiczenie w formie dyskusji: Świadomość i rozpoznawalność kampanii z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu E 6145 (PWN)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 394 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149397 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149254 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności